zondag 5 oktober 2014

Warm Winter Wishes

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag een kaart met de nieuwe materialen van Marianne Design. Plaatje: Tiny's Winter Garden 2. Design Folder DF 3408. CR 1293 Sterrand. CR 1291 vogelhuisje.Col 1325 banner. De pins en de plaksterretjes zijn ook van Marianne Design. De materialen zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif.

Dit is het dan weer voor vandaag. Ik wil iedereen bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. een prachtige kerstkaart met een mooie stans Hanny
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Hanny. Leuk om te zien dat de sterren meerdere malen terugkomen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny . Een hele mooie kerstkaart. leuk met de nieuwe mallen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een erg mooie kerstkaart met deze nieuwe mallen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.