zaterdag 15 november 2014

2 kaarten vandaag.


Hallo allemaal, hier ben ik weer en heb dit keer een kerstkaart en een gewone kaart. Voor de gewone kaart heb ik al de nieuwe november artikelen gebruikt van Marianne design. Ik vind de nieuwe stempels helemaal geweldig. Doet me echt weer aan vroeger denken.... toen ikzelf nog op school zat en dat is al heeeeeel wat jaartjes geleden.Voor de bovenste kaart heb ik de nieuwe mal van Petra gebruikt met een nieuwe vel van Don & Daisy. Dit is het dan weer voor vandaag, wens iedereen nog een fijne dag.

                                                                          Groetjes Hanny

9 opmerkingen:

  1. Schattige eerste kaart Hany en de 2e roept idd herinneringen op!! Ik ging graag naar school maar ben toch blij dat die jaren achter de rug zijn!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaarten, prachtig gedaan
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harst,ke mooi Hanny deze kaarten. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig weer Hanny, die onderste materialen heb ik ook, moet er nog mee aan de slag, maar eerst andere dingen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke kaarten Hanny, altijd leuk om jou kaartjes zien. Nooit hetzelfde!

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave kaart met de schoolspullen!
    echt super
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee heel verschillende kaarten, maar allebei weer geweldig Hanny!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.