woensdag 12 november 2014

2 kaarten voor de kerst.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten..... leuk dat jullie mijn blog willen volgen.Voor vandaag heb ik twee kaarten met de nieuwe creatables van Marianne design gemaakt en natuurlijk veel oude mallen gebruikt.
Ik ben nog steeds druk met van alles en nog wat.... en zal daarom bij de volgende post weer vermelden welke mallen ik heb gebruikt. Voor vandaag wil ik het hier bij laten en wens iedereen nog een fijne avond.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. deze twee kerstkaarten zijn prachtig Hanny888

    gr

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Hanny...vind die blauwe echt heel mooi.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie kaarten en mijn voorkeur is de blauwe Hanny
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! En mooie vorm van kaarten!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Hanny en die hieronder vind ik helemaal top!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zikn weer mooi Hanny.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie sfeervolle kerstkaarten Hanny. Heel mooi gemaakt met mooie details en je hebt leuke mallen gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW Hanny wat prachtig en vooral de blauwe, heb je de labelmal ook nog aan de achterkant er een x tegen gezet of lijkt dat maar.
    Groetjes Lennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten weer Hanny.... vind de blauwe helemaal geweldig. Prachtige mal die nieuwe sterrenmal van MD!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.