vrijdag 28 november 2014

2 kerstkaarten met metaalfolie.


Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten.... leuk  dat jullie mijn blog willen volgen. Jullie hadden nog 2 kerstkaarten van mij tegoed die ik had gemaakt voor de demo op de Krea-Doe De beschrijving over hoe werk je met metaalfolie kan je HIER vinden. Ik heb weer de mallen van Marianne Design gebruikt en de mallen zijn te koop bij Hobbycompleet de Duif


Dit is het weer voor vandaag, ik wil iedereen weer bedanken boor het bezoekje en tot een volgende keer

                                                               
Groetjes Hanny.

3 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.