maandag 10 november 2014


Hallo allemaal, hier weer een paar kaarten van mij. Deze kaarten heb ik gemaakt voor het Papicolor blog en heb deze kaarten mee gehad naar de Krea-Doe. De meeste mensen vonden ze erg mooi en we hebben dan ook heel wat van deze collectables (Col 1375) verkocht. Maar ben je niet op de Krea-Doe geweest ze zijn nog altijd te koop bij Hobby Compleet de Duif  Nu heb ik anderhalve week vrij en dan gaan we dit jaar nog èèn keer naar de beurs in Rijswijk en dan geniet van de feestdagen en eind januari beginnen we weer met de voorjaars beurzen.


Zo heb ik deze twee kaarten gemaakt.
Snijd uit anjerwit een dubbele kaart van 10,5 cm x 30 cm uit uit ravenzwart een rechthoek van 10 cm x14.5 cm en een anjerwitte rechthoek van 9 cm x13,5 cm. Ruw de zwarte rechthoek op met een schuurpapiertje. Stans uit anjerwit en uit ravenzwart de collectables en bewerk de veer en de pen met Distress inkt. Stempel de tekst en de inkt vlekken met zwarte inkt. Lijm nu alles op je kaart. De tweede kaart is op dezelfde manier gemaakt.

Papicolor Original.



Dit is het weer voor vandaag wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.