dinsdag 2 december 2014

Fijne Kerst.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen.Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor het snoesjes blog heb gemaakt. Deze materialen heb ik gebruikt.
                                             
                                                 
knipvel: 3DHM042
pretty papers bloc: PB7027 (Eline's Traditional Christmas - dit is een ouder bloc)
craftables: CR1287 (Tiny's Pinetrees), CR1293 (Stars Semi Circle)
creatables: LR0136 (Denneboom)
stars: CA3113 (Christmas)

Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Hanny, lekker kerst in traditionele kleuren.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,
    Super mooie kaartjes,heb de afgelopen tijd weer gemaakt.
    Groetjrs van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Hanny,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is prachtig en zo schattig gedaan , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.