donderdag 4 december 2014

Filigraan kaarten.

 Hallo allemaal,eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten leuk dat jullie mijn blog willen volgen.  Vandaag laat ik jullie nog een paar kaarten zien die ik voor de The Collection "Quilling special" heb gemaakt. Ik heb dit zomer heel wat verschillende kaart technieken gedaan. Ik heb net weer een serie kaarten met Metaalfolie gemaakt... maar die kan ik jullie nu nog niet laten zien. De komende dagen nog een paar gewone kerstkaarten maken.... er zijn altijd dames die een eigengemaakte kaart op prijs stellen hihihi.


Morgen eerst met de kleinkinderen sinterklaas vieren en dan het weekend lekker weer aan de slag. Dames hier wil ik het weer bij laten.... wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Schitterend Hanny de kaarten met filligraan,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten heb je gemaakt voor the Collection Hanny! Ik heb ze er inderdaad in zien staan, het boekje staat hier in de kast.
    Vast een fijn sinterklaasfeest en een goed weekend.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldige kaarten Hanny. Waar is die folder met die "ongelijke" stippen van???
    Fijne pakjesavond, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige kaarten gemaakt met filigraan. Komt je oude hobby toch weer terug, he:-)
    Ik heb mijzelf ook zo'n starterspakketje cadeau gedaan, met het papier wat ik nog van vroeger had en nog steeds had bewaard.
    Een hele fijne Sinterklaas toegewenst met je 2 kleine kanjers.

    groetjes
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige filigraankaarten. Gezellige avond morgen
    en groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wow ,wow Hanny die zijn prachtig heel mooie gedaan, wil ik ook leren hahahaha dus de volgende keer voor doen.
    Fijne sinterklaas.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat mooi Hanny.
    Het blijft zo mooi en te zien.
    ga het ook maar weer eens uit de kast halen.

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.