zaterdag 17 januari 2015

Veel geluk.



Hallo allemaal, vandaag een kaart die ik voor het Papicolor blog. heb gemaakt. Kreeg van de week een leuk pakketje van Papicolor thuis gestuurd waar weer prachtig kaartkarton in zat en ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Alleen jammer dat je de mooie glans hier niet goed kan zien. Zo heb ik de kaart gemaakt. Snij uit original metallic 335 platinum een dubbele kaart van 14x14 cm en een vierkant van 13,5x13,5 cm uit original metallic 332 steel. Snij uit original metallic 330 pearlwhite een vierkant van 12x12 cm en embos deze met de nieuwe ruit embossing mal van Marianne design. Stans nu alle mallen uit die je nodig hebt,voor het hoefijzer metallic 332 steel, voor het paard metallic 335 platinum. voor de label metallic 343 lavendel. en voor de ruitjes metallic 345 mint green.




Voor de bloemen, takjes en blaadjes gebruik je metallic 343 lavendel, metallic 345 mint green en metallic 331 ivory. Lijm nu alles op je kaart en werk de bloemen af met een plakparel. Dames dit is het weer voor vandaag.... ik ga van het mooie weer genieten.


Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Prachtig gecombineerde kleuren Hanny en leuk gebruik van de nieuwe MD-spulletjes! Heb die Design-Folder laatst gewonnen dus dank voor de inspiratie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Hanny en heel mooi zoals je de nieuwe mallen van MD gebruikt hebt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Hanny, ik zag deze mooie kaart ook al voorbij komen op FB maar wil hier graag nog even een reactie achterlaten! Je hebt er weer een beauty van gemaakt, mooie nieuwe mallen en de kleuren passen weer prachtig in het geheel! Echt een bijzonder mooi geheel!

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Hanny. Met mijn lievelingsdieren, dus deze mallen staan ook nog op mijn verlanglijst.
    Het lijkt mij trouwens ook heel erg mooi papier.

    groetjes
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en erg mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, zeker voor een paarden fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny
    Nou met zo hoefijzer krijg je zeker geluk dus de ontvanger zal zeker blij worden van zo mooie kaart
    Grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart weer Hanny, voor paardenliefhebbers zijn deze mallen zeker een leuke aanvulling om kaartjes van te maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie, chique kaart! Mooie kleuren en leuke mallen heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.