dinsdag 6 januari 2015

Winterkaartje.

Hallo allemaal...eerst wil ik jullie allemaal een gelukkig en creatief nieuwjaar wensen en dan nu het kaartje dat ik voor het snoesjes blog heb gemaakt. Het is een winter kaartje geworden en hoop dan ook dat we nog een wintertje krijgen hier in Friesland. Het kan toch niet zo zijn dat we helemaal niets krijgen aan sneeuw. Dus afwachten maar. Dit zijn de gebruikte materialen.

                                                 
knipvel: 3DHM020
afbeelding: IT560 (Winter wonderland 1)
craftables: CR1229 (Eline's Christmas)
creatables: LR0286(Tiny's Pine Cones)
clearstamp: CS0906 (Happy Winter)
 
Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Snoesje is duidelijk happy met de winter op jouw kaartje Hanny, van mij mag het direct naar de lente hihi!
    Voor jou en je man ook een heel goed 2015!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een leuke en mooie winterse kaart hier zit ik echt van te genieten
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi winter kaartje Hanny het is er koud genoeg voor.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk, winters tafereeltje heb je gemaakt Hanny!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een schatje, Hanny,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er helemaal toppie uit.
    Voor jou ook de beste wensen.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk winters kaartje Hanny, mag van mij ook komen hoor! Mooie blauwe luchten met sneeuw, gelukkig vorige week nog gezien in Oostenrijk. Daar hadden we echt winter de eerste dagen.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.