donderdag 22 januari 2015

Zwart wit kaartje.

Hallo allemaal op deze zonnige dag....mijn kaartje is niet echt zonnig maar bij dit poezenplaatje vind ik zwart met wit toch de mooiste combinatie. Vinden jullie ook dat de weken voorbij vliegen.... jeeeee ik wel. Weet nog hoe blij ik was dat we even rust kregen naar al die beurzen... we waren erg moe door al dat gereis... Even twee maanden niets en weer lekker rommelen op mijn hobbykamer om nieuwe voorbeelden te maken..... maar jeeee nu zijn ze bijna al weer voorbij en heb ik nog maar een paar kaarten klaar. Dus de komende dagen nog even hup aan de gang.

Nu zal ik jullie nog even vertellen welke materialen ik heb gebruikt.
Design Folder: poezenpootjes DF 3411
Tempel: CS 0914.
CR 1253.
LR 0192.
LR 0128.
LR 0271.

De bloem heb ik eerst nat gemaakt en toen blaadje voor blaadje in elkaar gevouwen en met de heattool gedroogd. Daarna weer open gevouwen en op elkaar geplakt. Zo krijg je net weer andere bloemen dan als je ze gewoon opplakt.

Dit is het dan weer voor deze keer. Iedereen bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.


7 opmerkingen:

  1. Past wel helemaal bij jou deze poezenkaart Hanny, enig met die pootjes-embossing op de achtergrond en mooier dan zwart-wit had idd niet gekund!
    Ja joh, nog even en jullie gaan weer in de galop....geniet nog maar even van de "vrijheid" en tank wat energie voor het seizoen weer aanbreekt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje.
    Ja , inderdaad ik vind de weken ook zo snel gaan.
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk Hanny, blijft ook een mooi contrast het zwart/wit.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze zwart witte kaart en ik vind dat ook hoor de tijd gaat veel en veel te snel.
    Succes met alle voorbereidingen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    dit ziet er prachtig uit zo in zwart/wit en dat lieve poesenplaatje
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.