zaterdag 14 februari 2015

Doodle kaarten.


Hallo allemaal, op deze zonnige dag laat ik jullie wat kaartjes zien gemaakt met de leuke Doodle stempeltje van Marianne Design Ik heb ze eenvoudig gehouden..... Zodat de stempeltjes mooi uitkomen. Nummer stempeltjes 1 zon EWS 2208


 Nummer 2 poes EWS 2210 Stempe met poezenpootjes CS 0914.


 Nummer 3 vos EWS 2211,  Boompjes in pot, Craftable, CR 1303.

Nummer 4 uil EWS 2209

Dit zijn weer mijn kaartjes voor deze keer. Leuk dat jullie even langs zijn geweest.

Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn best leuk deze doodle stempeltjes! Mooie kaarten ook!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,
    Het zijn weer mooie kaartjes, weer heel wat anders maar wel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt met die enige stempels!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super geworden Hanny...net kleuren voor volwassenen...wordt met rustig van zeggen ze..hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.