dinsdag 10 februari 2015

Iets ander dan anders.

Hallo allemaal, als eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Dan nu mijn kaart.... zoals jullie kunnen zien is het heel iets anders dan dat jullie van mij gewend zijn. Het is een Doodle kaart geworden.... Marianne Design heeft 4 Doodle stempeltjes uitgebracht en een papier blokje met allemaal Doodle voorbeelden die je zo in kan kleuren en de cirkel en de vlinder komen uit het blokje (EWK 1234). Ik heb de kaart zo simpel mogelijk gehouden zodat de vlinder mooi uitkomt. Ik heb gekleurd met de Spectrum noir potloden. Deze potloden zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif.... we hebben ze al een poosje in de winkel en nu was voor mij de gelegenheid om ze uit te proberen..... en ze kleuren heel erg goed. Dit is weer mijn kaartje voor deze keer. Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Zeg dat Hanny, echt iets heel anders maar ook hier draai jij je creatieve handje niet voor om...een heel leuke kleurige kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat staat dat mooi op een kaart! En hele frisse vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Inderdaad heel wat anders, maar niet minder mooi.
    Prachtige vlinder.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad anders maar zeker niet minder mooi. Heel vrolijk en kleurrijk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleskunner.... dit is prachtig; anders dan we gewend zijn, maar prachtig!!! Voor elk wat wils!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.