dinsdag 24 februari 2015

Nieuwe Artikelen Marianne Design.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten..... leuk dat jullie mijn blog willen volgen en hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen. Ik ben even aan het bijkomen van de gezellige en drukke beurs in Hardenberg. Vrijdag is de volgende beurs.... deze is in Assen en hoop daar weer bekenden tegen het lijf te lopen. Altijd leuk om volgers en FB vrienden in levende lijve tegen te komen... Ons stand nummer is 41 en 42 en ik sta natuurlijk voor Hobby Compleet de Duif Dit kaartje met de nieuwe maart artikelen van Marianne Design gaat natuurlijk ook mee. Probeer vandaag nog een kaartje te maken.... morgen moeten we op de kleintjes passen en is er geen tijd om kaarten te maken. Dit is het weer voor vandaag.... wens iedereen nog een fijne dag en wie weet tot in Assen en anders misschien op de knots gekke kaarten dagen in Den Bosch..... dat is namelijk een week later.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Mooie geboorte kaart heb je gemaakt met de nieuwe spulletjes Hanny!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny, je hebt het er maar allemaal druk mee, maar wel gezellig denk ik.
    Je kaart is mooi, zo leuk dat hobbelpaard i.c.m die hartjes en bloemetjes. Een lief felicitatiekaartje bij een geboorte op deze manier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owh die is leuk geworden...wat een snoetje.
    Groetjesv an Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart Hanny een heel lief kaartje.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,\
    Wat een schattig kaartje,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a delightful card Hanny. Love the rocking horse and adorable design.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Hanny.
    Hier wordt morgen een flop verwacht

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.