zaterdag 7 februari 2015

Verjaardagskaart.

Hallo allemaal, op deze druilerige dag heb ik weer een kaart voor jullie. Heerlijk boven gezeten en met de mooie nieuwe orchideeën mal aan het stoeien geweest en dit als resultaat. Ben best tevreden al zeg ik het zelf. Ook de letters en de cirkeltjes komen uit een nieuwe mal. Dit zijn de gebruikte materialen. Designpapier: Sweet Roses PK 9123. Collectables: Col 1379, Col 1380. Veder twee verschillende linten en plakparels.Ik heb de orchideeën ingekleurd met Disstres inkt. Dit is het weer. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, Hanny.
    Wat een mooie kleuren.
    En die mal is toch wel heel erg mooi!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en de Valentijns kaart vind ik ok geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny

    Is een mooie kaart geworden met de mooie orchideeën.
    Ook nog bedankt voor je berichtje.
    Ik heb ook de mal al gestanst maar de kaart moet nog gemaakt worden.
    Gr Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Hanny. Wat zijn die orchideeën mooi hè en je kunt er eindeloos mee variëren!
    Op mijn blog staat een link naar de Orchideeën hoeve, daar zie nog héél véél meer orchideeënsoorten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Hanny,
    Morgen komt er van mij eentje met de orchideeen
    Goed weekend
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de orchidee al een paar keer gezien maar nog niet eerder zo mooi Hanny!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.