dinsdag 24 maart 2015

Vilt op kaarten.


Hallo allemaal, hier ben ik eindelijk weer.We zijn 10 dagen weggeweest.... eerst een beurs in Arnhem en daarna direct door naar Dortmund voor een 5 daagse beurs. Het was wel vermoeiend maar heel erg gezellig.... er waren 7 hallen vol met allerlei hobby's dus voor iedereen was er wel iets te vinden. De beurs ging s,morgens om 9 uur open en sloot weer om 6 uur s,avonds. Dus hele lange dagen.... maar wel heeeeeel gezellig.
 

Deze kaarten had ik voor Duitsland gemaakt..... ze zijn daar veel met stof en vilt bezig en deze beestjes en bloemetjes zijn daar heel erg leuk voor
.

Ze gaan natuurlijk nu ook mee naar de beurzen in Nederland en deze hebben we nog in Venray, Nieuwegein en in Rijswijk. Dan zit ons voorjaars tripje er weer op en gaan we heerlijk van het voorjaar en de zomer genieten.


Dit is het weer voor vandaag en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,

    Jeetje dat waren/zijn drukke tijden voor jou!
    Dat je dan nog tijd vind om wat te maken, knap hoor!
    Je kaartjes zijn erg leuk, goed idee om eens wat vilt of stof op de kaartjes te gebruiken!

    Groetjes

    Rimmie

    http://butterflykisses83.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig Hannay, dat was een marathon maar je blijft er vrolijk onder en geniet er van en dat is de hofdzaak. Grapig dat ze in Duitsland in de "viltban" zijn en je hebt er echt enige voorbeeldkaartjes voor gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn hele mooie kaartjes Hanny en fijn dat het gezellig was maar geloof goed dat het vermoeiend was.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke kaart Hanny!
    Super gedaan met het vilt, het geeft een heel mooi effect.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn onwijs leuk geworden Hanny, creatief met vilt!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaartjes, leuk met dat vilt.
    Succes met uitrusten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee met vilt! Erg origineel
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ik ben geen nieuwe volger hoor :-) Was je ff kwijt door mijn eigen nieuwe blog. Ik heb de andere opgedoekt en een nieuwe aangemaakt waar ik gewoon alles op zet wat ik leuk vind. Erg leuke kaart met vilten bloementjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.