zondag 26 april 2015

Baby kaartje

Hallo allemaal op deze druilerige zondag. Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten... leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag een kaart met de leuke nieuwe dieren mallen van Marianne Design.... ik vind dit olifantje een van de leukste... nu moet ik er wel even bij vertellen dat ik gek ben op olifanten en onze dochter altijd gekscherend ollie tegen me zegt.... zo weten jullie dat ook weer hahaha. Maar nu weer even terug naar de kaart.... dit zijn de materialen die ik heb gebruikt. Het Designpapier is een oudje van MD verder de LR 0217 speld LR 0305 voetjes. CR 1299 banner Col 1384 olifantje. tekst stempel CS 0892 zo dat is het weer voor vandaag.... wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Ik heb dit olifantje ook besteld, vind het zoooooooo cute! Prachtig lief kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ' Is ook een schatje deze Ollie (jij ook hoor hihi) en het kaartje super lief!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a cute baby card! I like the sweet little elephant! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is echt een schatteke Hanny een hele mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een schatje van een babykaart erg leuk met dat olifantje
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een liefie!!!
    Hele leuke kaart heb je gemaakt met het nieuwe olifantje Hanny.
    Fijne Koningsdag morgen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het een lieverd Hanny!! Prachtig hoor, dit schattige olifantje steelt gelijk de show! Zo leuk bedacht en gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief babykaartje Hanny! zo schattig een olifant met strikje!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief en schattige kaart Hanny. Mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is deze kaart. Dat olifantje is echt lief.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief baby kaartje Hanny. Heel mooi!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is echt een leukertje geworden Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.