donderdag 23 april 2015

Condoleance kaart.

Hallo allemaal. Ik heb dit kaartje gisterenavond nog gemaakt. Het zijn niet de leukste kaarten om te maken, maar ze horen er nu eenmaal bij. Afgelopen zaterdag heb ik een Demo gegeven bij het Boekensteuntje in Tegelen en mij was gevraagd om condoleance kaarten te maken.... Ik dacht dat is helemaal niet leuk... ik maak veel liever gewone kaarten... maar goed ik ben er mee aan de slag gegaan en heb toch heel veel mooie reacties gehad. Ik heb mijn kaarten daar achtergelaten en was vergeten foto's te maken. Dus nadat de kleinkinderen weg waren en het eten en de afwas was gedaan.... toch even naar mijn hobbykamertje gegaan om toch nog maar weer een condoleance kaart te maken. Met dit als resultaat. Deze materialen heb ik gebruikt. het designpapier komt uit een oud blokje Verder de LR 0352 en de LR 0356 De tekst stempel is CS 0929. Dit is weer mijn kaartje voor vandaag.

Wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Mooie condoleancekaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvol, ik heb de callas-mal ook besteld...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Passend en stijlvol Hanny, deze condoleance kaart.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stijlvol Hanny! Mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a beautiful card. maybe not easy to make, but it will certainly bring comfort when needed.

    enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, sober en toch klassevol voor dergelijke trieste gelegenheden.
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Hanny,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een echte stijlvolle kaart ziet er geweldig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.