woensdag 29 april 2015

Geslaagd !

Hoi hoi.... hier ben ik weer en nu met een kaartje voor iemand die geslaagd is. Ik weet nog niet naar wie.... maar goed hij kan maar vast klaar zijn toch. Het stempeltje geslaagd is nieuw de andere materialen zijn er al een poosje.

Hier komt het lijstje met de materialen.
Paper bloc, Schooltime PK 9118
Col 1302, Uil.
Col 1372, Laptop.
Col 1315, Tabbladen.
CR 1299, Banner.
Tekst stempels, CS 0933 + CS 0881 + EC 0152
Landkaart stempels, CS 0911 + CS 0912.

Dit was het weer. Nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Hanny...ben er ook een aan het maken, Owen doet examen en hopelijk gaat hij slagen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee Hanny, om deze vast in voorraad te maken.
    Zal ik ook wel nodig hebben.Hij is heel mooi geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geslaagd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en geweldig mooi gemaakt met leuke teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Hanny...hij is geslaagd (zoals Gaby ook al schrijft) ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.