maandag 13 april 2015

Hier ben ik weer.


Hallo allemaal. het even geduurd maar hier ben ik weer met een paar kaarten. Het beursseizoen zit er voor ons op en kunnen nu weer andere dingen gaan doen. Deze twee kaarten had ik vorige week gemaakt maar nog geen tijd gehad om ze te posten. Dus daarom vandaag. Deze materialen heb ik gebruikt. LR 0351 voor de bovenste en de onderste kaart. voor de onderste kaart heb ik ook nog de LR 0358 en de CR 1272 gebruikt. De mallen zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif De plaatjes zijn van Syta van Gelderen.


Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. These are fabulous Hanny. I love this die and your have created two gorgeous projects.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x
    Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Dit zijn 2 hele mooie prachtige kaarten.Hanny.
    Wat een mooie kleuren.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Hanny, wat een mooie kaarten. Gave mal heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny,

    2 Hele mooie kaarten.Prachtige mal. Schattige lammetjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten. Mooie mallen heb je ook gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.