dinsdag 28 april 2015

Verjaardagskaart

Hallo allemaal, ja ja hier ben ik weer.... ik ga lekker met mijn nieuwe voorbeelden. Elke dag een en ik kom er wel voor eind augustus als de beurzen weer beginnen en met dit koude weer is het ook nog lekker om boven te zitten. Dit zijn de gebruikte materialen, Paper bloc Garden Party, PK 9108, CR 1309 Tekst. LR 0357 Vlinders. Plaatje MB 0149 Verder afgewerkt met plakparels. Dit is het weer voor vandaag.... bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. Heb net vandaag ook dit knipvel gekocht, vond het zo mooi! Jij hebt er alvast een prachtig kaartje mee gemaakt!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan zo met die cirkels. De vlinders zijn top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt Hanny, superleuk!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny. wat prachtige deze kaart. Ik ben zelf ook gek op die tekst. je kunt die gebruiken voor zoveel doeleinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemenkaart Hanny en als finishing touch mooie vlinders. Een heerlijk voorjaarskaartje al was het voorjaar ver weg vandaag. Het leek meer op winter vanmorgen toen ik naar de trein liep, brrrr. Wat een prachtige foto's ook van jullie kleinkinderen en wat worden ze groot.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes en prachtige kaart met al die leuke nieuwe spulletjes Hanny, het is idd echt freubelweer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk voorjaarskaartje Hanny...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje !!! Ook Uw andere kaarten op dit blog zijn heel mooi !!!
    Ik ben dan ook gelijk volger geworden.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hanny,
    Wat een gezellige bloemenkaart, en ook je kaartje met de dokterstas vind ik heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.