woensdag 13 mei 2015

Een kaart en mijn bijdrage voor de Creatief met Kaarten.



 Hallo allemaal, hier ben ik weer met een kaart en de bijdrage voor Creatief met Kaarten. Voor de kaart heb ik de nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt
.

Voor de bijdrage van de Creatief met kaarten heb ik de metaal folie gebruikt waar ik het afgelopen jaar een demo mee heb gegeven op beurzen....ze vonden het een leuk item om eens te publiceren. De materialen die ik heb gebruikt zijn allemaal van Marianne Design.


Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Je kaartje is geweldig, en gefeliciteerd met je publicatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur blauw heb je gebruikt en de kaart is natuurlijk, zoals altijd, weer prachtig. Leuk dat je kaarten gepubliceerd zijn, je hebt veel mensen op ideeën gebracht, ik zie steeds meer projecten verschijnen met metaalfolie :)
    groetjes, Hennie ( en fijne vakantie).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie beterschapskaart Hanny en je bijdrage voor het blad ziet er ook super uit. Leuke techniek om weer onder de aandacht te brengen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your get well card is wonderful! and how exciting to have 2 cards published! they are amazing! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart en gaaf in dat blad testaan al heb je dat al zoveel gedaan Hannyyyyyyyyyyyyyyyyy.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny,
    je kaartje is weer heel mooi.En je bijdrage in het blad is ook prachtig. Alleen niet zo mijn ding.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enige kaart Hanny en top dat je zo uitgebreid in het blad staat!! Vorig jaar zag ik zo'n metallic-creatie van je in Zwolle, echt gaaf!! Dit jaar gaat het er niet van komen ivm te weinig geinteresseerde winkeliers las ik.....blijft niet veel meer over in "ons buurtje" op deze manier.........op naar Hardenberg dus!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend mooi kaartje heb je gemaakt.
    Ja echt suuuper.
    Leuk dat je de metallic kaarten mag publiceren in het blad.
    Vorig jaar heb ik ze in het echt gezien op de KGKD in Zwolle en vond het een bijzondere techniek die ik toch nog eens wil proberen, het geeft zo,n mooi effect.
    Ja dit komt op mijn to do list te staan, alleen de tijd ontbreekt me vaak, maar dat overkomt ons allemaal wel toch.

    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb net het blad Creatief me kaarten gekocht en wat leuk dat jij daarin stond met de uitleg van de metallic kaarten, maar ik zoek mij wild naar zelfklevend metaalfolie. Kun je mij zeggen waar ik dit kan kopen?
    Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Betha de metaal folie is te koop bij: http://www.hobbycompleetdeduif.nl/

      Verwijderen
  10. Joehoe,ik heb deze metaalfolie gevonden en gekocht. Ben er alleen nog niet aan toegekomen er iets mee te doen. Je "metaal" kaarten zijn schitterend Hanny :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.