zaterdag 2 mei 2015

Een opkikkerkaartje.


Hallo allemaal, hier ben ik weer met het volgende kaartje.Dit keer een opkikkertje... ik heb weer oude en nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt. Dit zijn de nummers. LR 0192 takje. LR 0357 vlinders. CR 1326 opkikker. Col 1352 kikker DF 3403 steentjes. Paper bloc French Roses PK 9106. Het raam is van Joy en de bloemen komen uit een pons. Verder afgewerkt met plakparels.Materiaal is te koop bij Hobby Compleet de Duif. Dit is het weer voor vandaag

Nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. wat een guitig kaartje, ideaal om een glimlach op iemands gezicht te toveren!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg leuke kaart zo met die kikker in het raam,om vrolijk van te worden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk kaartje zo leul met de kikker uit het raam heel leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOOOOOOOh lachen, die kikker zag ik pas zitten bij het grot maken van je enige kaart.......leuk zo in dat raam!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Een lekker vrolijke opkikker kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opkikker zo door het raam ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige opkikker Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny

    Heel leuk gemaakt de kikkerkaart zo door het raam heen.
    Ook nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Lieve groetjes van Janny en nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.