maandag 4 mei 2015

Snoezig kinderkaartje.

Hallo allemaal, vandaag een kaartje voor ons kleine meisje Isa ze wordt volgende maand alweer twee jaar.... wat gaat de tijd toch snel. Ik heb de leuke diertjes van Eline gebruikt.... ik vind ze schattig. Dit zijn de nummers, Col 1384 olifant, Col 1386 giraf, LR 0360 gras, CS 0921 letters, EC 0152 gefeliciteerd, Het paper bloc is Eline's Peach & Mint PB 7047. Dit is weer mijn kaartje voor vandaag.

Fijne dag.
Groetjes Hanny.

PS het kleine meisje is onze kleindochter.

11 opmerkingen:

  1. Supermooie verjaardagskaartje voor je dochtertje! Zo lief met het olifantje dat van achter de reuzegrote 2 komt piepen!
    Fijne verjaardag voor Isa!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gelooft het toch niet....alweer 2 jaar Hanny, het gaat toch veel te snel!! Van harte gefeliciteerd met Isa en wat heb je een bijzonder mooi kaartje voor haar gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief kaartje Hanny, heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hanny
    een geweldig leuke kaart voor de jarige isa ziet er schattig uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem helemaal leuk Hanny mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar gaat jullie kleine prinsesje maar wat blij mee zijn Hanny, een schattige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een lief en schattig kaartje Hanny. Gefeliciteerd met Isa's tweede verjaardag. Dit zal ze vast en zeker een leuk kaartje vinden.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor je kleindochter Hanny!
    Ze zal het prachtig vinden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi.. Ik wil weten aub waar heb je de dieren gechokt ? Ze zijn heel lief en mooi..
    Grotjes
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.