maandag 8 juni 2015

Terug van vakantie.






Hallo allemaal, ik zie dat er in mijn vakantie verschillende volgers zijn bij gekomen....ik wil jullie dan ook allemaal welkom heten.... leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag dus geen kaart maar een paar foto's van onze vakantie in Zweden...... wauwwww wat is dat een prachtig land. Het weer was net zoals in Nederland......niet warm dus...... Maar wat hebben we 3 weken genoten. We hebben heel veel gewandeld en geklommen en geklauterd en zelfs een kleine pont zelf overgevaren. Nu we weer terug zijn begint het gewone leven weer. Dus ook weer aan de freubel.... 11 juli geef ik een Demo bij Stuifzand allerhande ( webshop hobby Nu) dus moet nog even   flink aan de gang om alle kaarten af te krijgen.... Dus als jullie mij missen zit ik op mijn hobbykamertje te freubelen. Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. wat een schitterende foto's Hanny en fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad.

    En nu wens ik je heel veel freubel plezier.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Hanny mooie omgeving zo te zien...
    Hobby ze voor HobbyNu...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een leuke vakantie had Hanny! Welkom terug :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Freubelse en een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je prachtige foto's gemaakt Hanny....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's !!! Zo te zien is het daar prachtig....
    Nog veel plezier met kaarten maken !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende foto's
    erg mooi landschap
    fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad
    en nu lekker aan de freubel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat jammer! Uitgerekend die dag heb ik een reunie van de middelbare school helemaal aan de andere kant van het land. Ik was anders heel graag gekomen. Ik wens je ondanks dat, een hele fijne demo dag.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.