woensdag 22 juli 2015

3 easelkaarten.



Hallo allemaal, hier ben ik weer met 3 easelkaarten. Ik heb hier de nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt. Je kan de grootste mal nemen voor de basis kaart die je dubbel moet vouwen dan nog een enkele die je er tegenaan plakt, dan de mal met het randje en de kleinere mal voor het designpapier. De bovenste mal is de CR 1332 de tweede kaart de CR 1333 en de derde kaart CR 1334.  Voor de bovenste twee kaarten heb ik de nieuwe Mattie plaatjes gebruikt MD 0152 voor de derde kaart heb ik een oud plaatje gebruikt. De andere mallen zijn allemaal al wat ouder. Dit is het weer, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten Hanny! Mooi ook om te zien dat oude en nieuwe mallen supergoed samen gaan ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw de 3 kaarten zijn prachtig !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze mooi net als je kerst kaarten je brengt me op een idee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige easelkaarten en geweldige kleuren , wat een mooie variaties Hanny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie prachtige easelkaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende easelkaarten
    wat mooi gedaan in verschillende modellen
    ja echt suuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe ideetjes deze easelkaarten! Allemaal verschillend maar allemaal erg mooi!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn het weer juweeltjes geworden. Leuke voorbeeldkaarten voor mij want ik heb ook enkele van de mallen van Marianne Design gekocht.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende easelkaarten Hanny!! Zo verschillend en allemaal even mooi!!!
    Mijn inspiratie is ver beneden nul gedaald :-( Dank je voor de inspiratie!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ze zijn stuk voor stuk prachtig, Hanny. Echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.