vrijdag 3 juli 2015

Twee Demo kaarten.


Hallo allemaal.Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten... het is leuk dat jullie mijn blog willen volgen.... De candy loopt ook nog steeds....er moet nog wel wat bijkomen....voor ik het pakketje ga verloten. Hier zijn weer eens een paar kaarten....Het is al een hele poos geleden dat ik iets heb gepost. Ik heb de laatste weken wel veel kaarten gemaakt maar die zijn voor de Demo bij Stuifzant ( hobby nu) voor vele ook wel bekent. Deze twee kaarten gaan ook mee.... Gisteren met die hitte ook heerlijk boven gezeten....maar met wel met een ventilator en dan is het te doen. Het zijn de producten van Juli en de bloemen en de blaadjes zijn al ouder. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide kaarten mooi maar de bovenste IETSJE meer. Mooi gedaan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes van kaarten.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaartjes Hanny....heel verschillend...allebei erg leuk!
    Nu maar hopen dat je er een paar volgers bij krijgt....je geeft zo'n leuke candy weg!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige elegante kaarten Hanny mooie achtergrond bij de eerste kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Hanny.
    Wanneer heb je de demo bij Stuifzand?

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n prachtige bloemenkaarten! Knap gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. twee heel mooie kaarten prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn 2 erg verschillende en beide erg mooie kaarten Hanny. Ik vind het zo jammer dat ik niet naar Hobbynu kan komen omdat ik dan een reunie van school heb (die ik overigens ook zeker niet missen wil). Wie weet...een volgende keer.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanny mooie kaarten die je meeneemt naar de demo bij ons in winkel Stuifzand Allerhande in Zuidwolde. We zien je op 11 juli.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Hanny!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.