woensdag 29 juli 2015

Verjaardagskaart en mijn bijdrage voor de Creatief met Kaarten 48


Hallo allemaal, hier ben ik weer dit keer met een verjaardagskaart en mijn bijdrage voor de Creatief met kaarten. De kaart is lekker zomers maar mijn bijdrage in de CMK is voor de herfst en daar lijk het weer momenteel meer op dan hoog zomer.... mensen wat ben ik dit weer zat. Je moet nu toch lekker buiten kunnen zitten en niet met een verst aan dit stukje zitten te tikken. Maar goed het is niet anders. Nu het weer toch slecht is ga ik zo mijn hobbykamer maar opzoeken en zien of er nog iets uit mijn handen komt. Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.



 


13 opmerkingen:

  1. Allemaal even mooi Hanny!! Je bent wel heel goed bezig maar met dit weer is dat ook het enige dat LEUK is. Gelukkig is de zomer weer in aantocht en dan gaan we weer maximaal genieten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hanny
    een prachtig geslaagde verjaardagskaart en wat leuk dat je in CMK staat lijkt mij een hele eer!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige verjaardagskaart en ik kijk al uit naar je artikel in het kaartentijdschrift, ziet er herfstig mooi uit, in volle kleurenpracht!
    greotjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje een heel mooi plaatje en wat zijn je herfstkaartjes leuk een hele eer om in het blad te staan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooiiiiiiiiiii en gefeliciteerd met je publicatie Hanny.
    hebben ze niemand meer nodig hahahaha.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Hanny en ben benieuwd naar de nieuwe CMK, het ziet er tenminste prachtig uit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje.
    Mooie kleurtjes!!
    En wat leuk dat je in de creatief met kaarten staat.
    Super!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten!
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten. Mooi ook die herfstkleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende mooie kaarten
    je zomerse kaart is prachtig maar ook je bijdrage voor het blad
    Creatief met Kaarten ziet er suuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaarten heb je de afgelopen periode gemaakt Hanny! Ik ben even door je blog gescrold, maar de kerst- en herfstkaarten zijn ook heel mooi geworden en ook bovenstaande kaartje is erg leuk. Wat leuk dat je in de CMK staat.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.