zondag 16 augustus 2015

Herfstkaart.


Hallo allemaal, hier ben ik weer na een lange tijd. Druk geweest met van alles en nog wat. De kleinkinderen zijn ook een weekje geweest en dan komt er ook niets van kaarten maken. Maar zal de komende week nog even flink aan de slag. Over anderhalve week beginnen de beurzen weer en ik wil dan wel graag wat nieuwe kaarten meenemen. Deze gaat natuurlijk ook mee. Dit zijn de nieuwe mallen, stempels en plaatje van Marianne Design. Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Gezellig herfstsfeertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag de herfst nog even wegblijven Hanny maar op je prachtige kaart is het fijn om al deze mooie herfstplaatjes/ stansen te bewonderen. Die boom is werkelijk práchtig...Mooie warme kleuren heb je gekozen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi! Een mooie herfstkaart Hanny :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met al die nieuwe spulletjes Hanny en neen, Den Bosch is me echt veeeeeeeeeeeel te ver! Wens jou vast veel sterkte en plezier want je gaat weer de drukke tijd tegemoet........wie weet zien we elkaar in Hardenberg??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende herfstkaart Hanny.... past uitstekend bij het weer wat we nu hebben *grijns*.
    Veel succes met alle beurzen!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende herfstkaart
    En hele mooie mallen
    Succes met de beurzen die weer aankomen

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.