maandag 7 september 2015





Hallo allemaal. vandaag kaarten die ik op de beurs heb gemaakt. We stonden dit weekend en Genk België en helaas was het niet druk....ik had nog wat nieuwe mallen  liggen, waar ik nog niets mee had gedaan.... dus daar maar mee  aan de slag gegaan. De kaarten zijn wel wat eenvoudig... ik had natuurlijk niet mijn hele hebben en houden mee om eens lekker uit te pakken...maar ben niet echt ontevreden. Vrijdag staan we in Hagen Duitsland op een stempelbeurs en de week erna in Mechelen België. Dus ben wel weer even onderweg.... ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

18 opmerkingen:

  1. hoi hanny
    nou ondanks dat je weinig spullen bij je had is het wel een leuke serie kaarten geworden!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten hoor,heb je toch je tijd nog goed benut.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie hollandse kaartjes Hanny, ook je kerstkaartjes zijn mooi en een gave herfstkaart.
    je hebt weer goed je best gedaan.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Hanny wat een bomvolle agenda!!! Ga ik je in Hardenberg zien of sla je dat over??? Heel veel sterkte, succes en vooral plezier!!!
    Ook al zijn de kaarten voor jouw doen idd een beetje kaal, ze zijn wel leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn wel allemaal leuk!
    Succes verder met al je beurs opdrachten knap dat je dat nog steeds zo veel doet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij vindt ze misschien wat simpel, ik vind ze erg leuk geworden. En zoveel verschillende!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Hollandse kaarten en herfstkaarten Hanny. Heel mooi :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.......wat MOOI Hanny....prachtige kaartjes heb je gemaakt....en wat zijn die vogeltjes LEUK!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kaarten zijn het geworden ik vind de vogeltjes ook zo leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gemaakt.. vooral de 2e vind ik erg leuk..groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hanny! Mooie kaartjes! Ik twijfelde nog om naar de beurs in Genk te gaan, maar ik ga zeer waarschijnlijk wel naar die in Mechelen! Misschien vind ik je daar wel terug :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Ik vind het laatste het leukste.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten heb je gemaakt Hanny!! Stuk voor stuk juweeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaarten heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie deze kaarten nu pas en ben onder de indruk! Wat zijn ze mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat heb je weer veel mooie kaarten gemaakt
    ik vind de blauwe kaart met vogels helemaal geweldig
    jammer dat het niet zo druk was op de beurs
    ik hoop voor je dat de volgende beurzen er iets beter uitzien, heel veel succes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat je zegt, zonder jou hebben en houen toch heel goed geslaagde kaarten hoor Hanny, schitterend gemaakt, leuke kleuren combi ook, top
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.