maandag 28 september 2015

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal, hier ben ik weer een keer....op de beurs in Hardenberg waren verschillende dames die vonden dat ik de laatste tijd wat weinig posten plaats....En ja dat vind ik zelf ook.... maar helaas komt het er de laatste tijd gewoon niet van. We zijn veel weg en passen ook nog op de kleinkinderen. Maar voor vandaag een kaart die ik voor het Snoesjes blog heb gemaakt en dit zijn de gebruikte materialen,


knipvel: 3DHM069
craftables: CR1212 (tags and tickets), CR1331 (basic- round)
creatables: LR0192 (leaves), LR0261 (Topiary and butterfly), LR0358 (Little lamb), LR0360 (Tny's grass) 
design folder extra: DF3413 (hearts)
clearstamp: CS0853 (teksten algemeen)

Dit is het dan weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.
                                     

12 opmerkingen:

  1. This is fabulous Hanny. The image is so cute and I love the die sheep. A beautifully designed card.
    enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, leuk die lammetjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schi-tte-rend Hanny, heel mooi!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kaartje Hanny ennnnn bijna 400 volgers, superrrrr.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, doet me al aan mijn favoriete seizoen,de lente denken.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi kaartje, Hanny. Klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. Love your colour combination and gorgeous lamb dies.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart !! Leuke lammetjes en de kleuren zijn heel mooi !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, de bloemen toef vind ik schitterend gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterend mooi kaartje
    en die stempel zo mooi in gekleurd
    ja hele mooie kleurencombinatie

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.