vrijdag 23 oktober 2015

2 kaarten voor de KreaDoe


Hallo allemaal, hier ben ik eindelijk weer eens met een paar kaarten. Het is een kerstkaart en een verjaardags kaart voor een man geworden De mallen zijn allemaal van Marianne Design en ook het leuke stempeltje met kling klokje klingelingeling is van Marianne Design.


Dit zijn de gebruikte materialen voor de bovenste kaart.

CR 1343-1345-1331
LR 0360- 0379
Clear stamp CS 0945
Designpapier Victorion Christmas PK 9125
Ik heb met groene inkt de tekst gestempeld
De kaart is 14,5x14,5 cm.

Deze materialen voor de onderste kaart.

CR 1338-1341- 1348- 1333
Col 1396
LR 0288
Designpapier Rustic Wood PK 9124
Ik heb met bruine inkt gestempeld en met distress inkt de mallen bewerkt.
Plaatje IT 580.
De kaart is 21x10,5 cm.

Deze twee kaarten gaan mee naar de KreaDoe....dus willen jullie deze en nog meer kaarten in het echt zien....kom dan even aan bij de stand van Hobby Compleet de Duif uit Leeuwarden. Wij staan met een grote stand in hal 7 standnummer H044 en met twee kramen tegenover onze stand H045 en H047. Wie weet zie ik jullie daar.

Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. twee mooie kaarten leuk gedichtje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 mooie kaarten Hanny en wat gaaf die kerst tekst.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas ook geen KreaDoe dit jaar dus in het echt kan ik je mooie kaarten niet komen bewonderen Hanny. Veel succes en plezier maar weer..........is dit dan je laatste of gaat het onverstoorbaar door met de beurzen???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Hanny, alletwee! En ook ik vind de tekst van het liedje erg leuk!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze onwijs leuk, nu zet ik die boomstammen ook op mijn wensenlijstje...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Hanny, en veel plezier en succes op de Kreadoe.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.