woensdag 11 november 2015

Geboortekaartje


Hallo allemaal, vandaag een kaart die ik voor de marianne design club heb gemaakt. Het is een sketch en heb er een babykaart van gemaakt. Het designpapier heb in heb ik in Zweden gekocht, ook heb ik het zelfde papier in het roze gekocht, deze heb ik al gebruikt voor een kaart die ik al eens eerder heb gepost met een olifantje..Wil je het kaartje nog een keer zien klik dan HIER Het girafje is een collectables col 1386. Het stempeltje is een oudje van MD verder een lintje en plakpareltje ook van MD.
Hier wil ik het voor vandaag weer bij laten. Iedereen weer bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit kaartje Hanny en ik had 'm inderdaad al kunne bewonderen bij de clubs ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.