zaterdag 14 november 2015

Twee kaarten


Hallo allemaal. vandaag twee kaarten die al mee geweest zijn naar de KreaDoe....maar was vergeten ze op mijn blog te posten. Ik was niet zo lekker op de KreaDoe en dat heeft nog wat na gesudderd toen ik al thuis was. De afgelopen twee weken veel geslapen en ben nu weer lekker uitgerust en klaar voor de volgende twee beurzen....1 in Rijswijk en 1 in Antwerpen. Die in Antwerpen is de laatste van dit jaar en heb dan ruim twee maanden vrij....Heerlijk.... en hoop dan ook dat we een echte winter krijgen....maar ja dat heb ik niet zelf in de hand.... gelukkig ook maar....was dat wel zo....dan krijgen we veel sneeuw en ijs hihihi.

Voor de bovenste kaart heb ik gebruik maakt van de volgende materialen. Designpapier Country Home PK 9099. LR 0376 Anja's oval. LR 0286 takje van de dennenappels. LR 0360 gras. LR 0372 paddenstoelen. LR 0373 eikels. CR 1333 ovaal voor de tekst.

Deze materialen voor de kaart hieronder. Clearstempel Wood CS 0943. CR 1348Wood. LR 0388 bloemen. LR 0192 LR 0226 LR 0157. Dit zijn allemaal blaadjes. De tekst is van craft emotions. Dit is het weer voor vandaag. bedank voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.


10 opmerkingen:

  1. Prachtig Hannie!
    Veel succes in Rijswijk en Antwerpen, daarna lekker twee maanden geniet ervan!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie mal heb je voor het eerste kaartje gebruikt leuk plaatje helemaal top de tweede is ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb jij het dus niet voor het zeggen want ik wil helemaal geen sneeuw en ijs whahaaaaaa!! Schitterend zijn je kaarten, echt heel gaaf zo ton sur ton!!! Succes maar weer met de volgende beurzen en daarna.............beentjes omhoog, oh neen.liever it giet oan wat jou betreft!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie wat een mooie kaart. Het plaatje komt fantastisch uit in dit zwart-wit kader! Voel me nu wat wereldvreemd... maar welke beurs precies in Antwerpen en wanneer? :) :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer twee prachtige kaartjes. En rust dan maar eens lekker uit,kun je weer bijtanken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.