donderdag 17 december 2015

Zomaar

Hallo allemaal, ja hoor hier ben ik eindelijk weer eens....De puf was er helemaal uit na de beurzen. Maar hier dan mijn eerste niet kerstkaart.... Ik heb van de week eerst mijn hobbykamer uitgemest en al de kerstmaterialen opgeruimd en twee nieuwe kastjes gekocht om alles goed te kunnen opruimen....wat kan een mens veel hobby "troep"hebben. Gisteren lag er een flopje op de deurmat met de januari producten van Marianne Design. En mijn kamertje was toch klaar en dacht kom laat ik eens een kaartje in elkaar draaien en dit is het  resultaat.... ben er wel tevreden mee. De grote achtergrond stempel is nieuw CS 0952 en het hartje links boven is ook nieuw CR 1353, het is een labeltje en die hoort bij een grote label met allemaal kleine labeltjes....zo leuk!!! De andere mallen zijn al wat ouder maar wel van Marianne Design. Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Hanny....leuk die achtergrond stempel
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je zomaar kaartje heel mooi Hanny.
    Ik wens jullie alvast fijne dagen met de kerst.
    Niet teveel eten he das niet goeddddddddd maar wel lekker.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldige kaart met de nieuwe en oude spulletjes Hanny!!
    Fijne dagen en en heel goed 2016!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje ziet er erg lief uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg herkenbaar wat betreft de "rommel" op je hobbykamer
    dat vergaat mij hetzelfde
    soms ben je drukker met opruimen dan dat je een kaart hebt gemaakt
    en door al die "rommel" zie je door de bomen het bos niet meer
    maar nu heb je wel een heel erg mooie kaart gemaakt met die fantastische achtergrond stempel
    alles heel mooi bij elkaar passend en schitterend van kleur
    ja echt suuuuper

    groetjs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Prettige feestdagen!
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh...die is mooi!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.