maandag 25 januari 2016

Candy verloten.

Hallo allemaal. Ik heb besloten om de candy nu te verloten. Hij staat al een hele tijd op mijn blog en de 400 volgers willen maar niet komen. Ik heb op 396 gestaan..... maar er gaan nu alleen nog maar volgers af en heb nu nog maar 388 volgers over.

 Ik merk ook dat ik op Facebook veel meer mensen bereik dan momenteel op mijn blog en heb daarom besloten om de candy nu te verloten.

Ik zal mijn kaarten hier nog wel blijven posten hoor!!!!!

En dan nu de winnaar, uit de 65 deelnemers heeft mijn man een getal gekozen (hij kijkt namelijk nooit op mijn blog.... dus onpartijdig ) en het gekozen getal is 13  SHANTAL S   Shantal wil je mij even een mailtje sturen met je gegevens dan kan ik het zo snel mogelijk naar je opsturen. hannyeefting@live.nl

Ik wil alle dames die volger zijn geworden en de dames die dat al waren heel hartelijk bedanken voor het deelnemen aan de candy.

Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. bedankt voor de kans hanny. en shantal s gefeliciteerd! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat je de kaap van 400 niet haalt, maar we appreciëren daarom niet minder je mooie crea's!
    Sta je in het voorjaar ook in Den Bosch?
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    Het trekt van zelf wel weer aan, de ene moment is het druk en de andere moment is het rustig.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanny bedankt voor deze kans!!!
    Shantal gefelciteerd.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Shantal

    Hanny je volgers verdwijnen dat doet google ik heb dat ook net als vele andere .......je moet tegenwoordig via google je als volger aanmelden en niet via twitter of een ander account.

    En dank je wel voor de candy.

    Gr Karin


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijmij op het mijn blog is het ook een komen en gaan van leden...Facebook is wel hot op dit moment...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de kans Hanny ! Enne blogger niet verlaten hoor ! :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de winaar gefeliciteerd en ik wens jou nog veel plezier bij het bloggen tot ziens gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Shantal! EN bedankt voor de kans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hanny, Heel erg super dat ik jou candy heb gewonnen. Bedank je man ook namens mij, haha.
    Heb je net een mail gestuurd.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt Hanny voor de kans en Chantal gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Shantal gefeliciteerd en Hannie bedankt voor de kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.