maandag 4 januari 2016

Twee babykaarten.


Hallo allemaal,vandaag laat ik jullie twee babykaarten zien en heb de nieuwe materialen van Marianne Design gebruikt. De bovenste kaart is gemaakt met de nieuwe grote label CR 1353. Ik heb een kaart dubbelgevouwen en de label iets over de dichte kant gelegd en toen uit gestanst. Het ziet er dan uit als hieronder. Verder het leuke olifantje gebruikt Col 1384.


Voor de tweede kaart heb ik nieuwe letters Col 1397, van Marianne Design gebruikt en verder het schaapje.Col 1385. Het plaatje is van Syta van Gelderen Het wit van het schaapje heb ik gestanst uit wattenschijven.


Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaartjes, leuk met die beestjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee mooie kaartjes Hanny!
    Hoe ga je te werk voor die fijne letters: beplak je je dessinpapier met dubbelzijdig plakband voor het stansen of werk je met een lijmstiftje?
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nancy ik gebruik een lijmpen.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes Hanny....en wat een goed idee om de schaapjes van wattenschijfjes te ponsen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatjes vooral met dat olifantje heel lief, mooie kaartjes Hanny
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat lief en leuk zijn je babykaarten met prachtige stansjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee schattige babykaartjes, erg lief.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige babykaarten en wederom weer met zulke mooie letters van MD,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Hanny en wat is het schaapje leuk met het blauw en de wattenschijfjes ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.