vrijdag 29 januari 2016

Mooiste van de hele wereld.


Hallo allemaal,hier ben ik weer met twee kaarten. Het lijken natuurlijk valentijnskaarten maar heb het er niet opgezet. Nu kan ik ze meenemen naar de beurs en ze wat langer gebruiken. Je kan deze kaarten ook gebruiken voor iemand die je lief is.... dus twee vliegen in een klap...Voor de bovenste kaart heb ik het grote nieuwe stempelhart van Marianne Design gebruikt CS 0951. de bloemen zijn LR 0388, letters is de Col 1397 de blaadjes zijn de CR 1248 ovaal is CR 1333, designpapier is een paperbloc PK 9130 Country style. Het nummer van de tekststempel kan ik even niet vinden. De vierkantjes is een mal van Crealies.Verder afgewerkt met plakparels.


Voor deze kaart heb ik gebruikt, hetzelfde designpapier als hier boven Het grote hart is de CR 1351, Het kleine labeltjes CR 1352, rozen LR 0398, het plaatje is EWK 1239 de letters en de vierkantjes zijn hetzelfde als hierboven. Ik heb de rozen bewerkt met Distress inkt. Dit is dan weer mijn blogpost voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer

Groetjes Hanny..

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Hanny, mooie promotie van de nieuwe spulletjes!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige romantische kaarten Hanny.
    gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat zijn dit 2 schitterende kaarten
    en die bloemen zijn zo mooi bewerkt met distress inkt
    ja echt suuuuuper gaaf

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom gelijk in liefdesstemming hihi! Wat een beeldschone kaartjes Hanny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaarten, erg leuk gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super romantische kaarten zijn het met de bloemetjes en hartjes.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, eersteklas kaartjes, Hanny!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, de eerste is mijn favoriet, leuke mal die crealies vierkantjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten Hanny. Die open vierkantjes stans ziet er erg leuk uit. Ik ben als een blok gevallen voor de onderste kaart, zó lief...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaartjes Hanny.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.