zondag 17 januari 2016

Weer twee kaarten klaar.


Hallo allemaal op deze koude maar zonnige zondagmiddag. En weer heb ik twee kaarten klaar die meegaan naar de beurzen. Ik ga rustig door met de januari materialen van Marianne Design Op de bovenste kaart is de banner Col 1398 en de ster LR 0397. De kwastjes zijn al iets ouder LR 0391.Verder heb ik de bloemen LR 0145, swirl LR 0271 en takjes LR 0226 gebruikt. Het designpapier is van Studio Light en andere materialen komen allemaal uit de voorraad die ik al jaren aan het verzamelen ben.


Voor deze kaart heb ik ook weer de nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt. De randjes zijn LR 0395 de hartjes CR 1351 en het labeltje CR 1352 en de vlindertjes zijn CR 1354 Het takje is LR0192 Het plaatje is van Els Wezenbeek EWK 1240 en het designpapier is ook van Els PK 9130. De rest van  de materialen komen weer uit eigen voorraad. Zo dit is het dan weer, iedereen weer bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. toffe kaarten, de eerste vind ik zalig romantisch in deze zachte kleurtjes! Prachtig hoe alles gecombineerd is!
    ook de 2de is erg mooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow je bent lekker bezig Hanny en weer 2 mooie kaarten gemaakt.
    mooi gebogen stanzen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allebei heel mooi ik vind de kwastjes ook heel leuk toevallig heb ik deze pas gewonnen en wist niet wat ik er van moest maken je hebt me op een idee gebracht bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes Hanny en zo verschillend ook...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Hanny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny,
    Het zijn weer twee prachtige kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee totaal andere kaarten maar allebei erg mooi geworden!Mooie randen en papier bij de tweede!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze prachtig Hanny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten, de eerste is mijn favoriet, super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt
    ik vind de randjes van de tweede kaart helemaal geweldig
    ja 2 prachtige kaarten

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat twee prachtige kaarten Hanny. Heel mooi en het papier in combinatie met de mallen op de eerste kaart. Schitterend :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een beeldschone kaarten Hanny.. prachtige kleuren en malletjes gecombineerd ...smellltt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.