zondag 27 maart 2016

Eindelijk weer een kaart.


Hallo allemaal, hier ben ik eindelijk weer eens met een kaartje. Ik weet dat ik niet zo actief meer ben.... maar ben ook erg druk met de beurzen. Nog 3 te gaan en dan vakantie.... en hoop dan weer regelmatig iets te posten. Dit is ook maar een eenvoudig kaartje, maar heb er nog twee gemaakt een voor het Marianne Design blog die is voor 5 april en een voor het Snoesjes blog die komt 15 april. Dus ben wel druk geweest..... maar jullie nog even wachten.

Dit zijn de gebruikte materialen.
DF 3426 Anja's square
Plaatje EWK 1244 Els whispering colour.
LR 0403 Tiny's ferns
LR 0356 Tiny's butterflies
CR 1333 Basic oval.
CS 0968 Moeilijke momenten.

Dis is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, mooie embossing folder.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een hele mooie kaart Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, heel mooi plaatje. Gistermiddag de leuke diertjeskaartjes zien hangen bij jullie stand. Mijn vriendin en ik hebben een workshop bij je gevolgd, ik vond het superleuk om te doen. Ik ben gelijk volger geworden dan kan ik je mooie creatie's blijven volgen.
    lieve groetjes Angélique Thomas annigide.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.