zondag 24 april 2016

Beterschap.


Hallo allemaal,vandaag een kaart die ik voor het snoesjes blog had gemaakt....maar hier nog niet gepost... dus bij deze. Dit zijn de gebruikte materialen.

knipvel: 3DHM028
pretty papers bloc: PB7049 (Eline's Babies Blue)
craftables: CR1272 (Daisy and leaves), CR1317 (van harte Beterschap), CR1331 (Basic- round)
creatables: LR0362 (Hospital)
kaart vorm: Dutch Doobadoo

Nu de beurzen erop zitten hoop ik weer wat meer kaarten te posten....Ik heb uiteindelijk meer tijd... maar ben nog niet helemaal in de stemming....komt vast weer!!!!

Wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi beterschaps kaart Hanny, fijn weer iets van je tezien
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart Prachtig Hanny....heel erg leuk om deze beterschap kaart te ontvangen!
    we gaan binnenkort vast nog meer mooie dingen van je te zien krijgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, leuk die cirkels met de dokters spulletjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig beterschapskaartje Hanny! Nu eerst maar lekker bijkomen van alle beurzen, ik vond het leuk je weer even gesproken te hebben op de Art Specially.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke beterschapkaart met al die gave details erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke beterschapskaart, daar wordt iedereen weer snel beter van.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.