dinsdag 5 april 2016

Heerlijk aan de freubel geweest.




Hallo allemaal, ja ja ik heb weer een kaart gemaakt..... eigenlijk twee maar van een kaart alleen een sneak-peek deze kaart moeten jullie maar even gaan bekijken op het Marianne Design blog Ik heb dit snoezige kaartje gemaakt met de leuke hertjes.... ze waren een tijd lang niet te bestellen en dus kon ik het nog even uitstellen.....maar nu zijn ze weer leverbaar en gelijk maar even een kaartje gemaakt. Jullie weten het ik ben druk druk druk.... nog 2 beurzen te gaan.... en dan zit het er weer voor 4 maanden op en kan ik met alle nieuwe mallen en stempels die nog in de verpakking zitten.... heerlijk aan de freubel.

Dit zijn de gebruikte materialen.
Col 1401 hertjes.
CR 1355 gras.
CR 1333 ovaal.
LR 0192 takje.
LR 0158 vlinders.
Tekst stempel PL 1508.
Designpapier Eline's babies  PB 7050 (pink)
De bloemetjes komen uit eigen voorraad.
Plakpareltjes voorop de vlinder.
De vierkantjes achter de bloemen is een malletje van Crea Lies.

De kaart is 14x14 cm een vierkant van 13,5x13,5 cm en designpapier van 12,5x12,5 cm.

Hier nog even de Sneak-Peek van het kaartje..... dat je op het Marianne Design blog kan vinden.


Dit is het weer voor vandaag..... ik wil iedereen bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. schitterende kaarten heb je gemaakt Hanny

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny, je maakte me zo nieuwsgierig met je sneak-peek dat ik meteen ben gaan kijken hihi. Wat een mooi romantisch vintage foto-label heb je gemaakt. Gááf met die film-strips.
    Je kaart met de hertjes is een dotje, ze zijn zeker lief die hertjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaart is prachtig.. het hertje blijft leuk.. ook al zie je hem nu heel veel voorbij komen ;)
    suc6 nog even met de beurzen.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje, Hannie! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schiterend mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Hanny is denk ook wel weer eens fijn, lekker aan de freubel.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi, schattig kaartje, die vierkantjes zijn heel erg leuk. Ben natuurlijk even je kaart gaan bekijken bij MD. Prachtig label en mooi hoe je de foto's in de stansen heb verwerkt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Hanny....en de Sneak-Peek heb ik net bekeken....is ook super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Hanny en je kaart voor het Marianne blog is ook geweldig mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super lief kaartje, leuk gedaan met die vierkantjes en die bloem.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.