zondag 10 juli 2016

Eindelijk weer een paar kaarten.




Hallo allemaal hier ben ik eindelijk weer eens een keer. We zijn weer terug van een heerlijk vakantie in Zweden..... wat een prachtig land.... en ben helemaal verlieft geworden op de elanden die je overal in het wild tegen kan komen..... wat een prachtige beesten. Voor dat we op vakantie zijn gegaan ben ik nog druk geweest om voorbeelden te maken voor Hobby Compleet de Duif en voor het Marianne Design inspiratie blog Maar die kon ik nog niet laten zien. Dus hier zijn drie kaarten en deze gaan natuurlijk straks ook mee naar de beurzen. Die beginnen weer op 1 september in Den Bosch op de knots gekke kaarten en scrap dagen.Hier wil ik het weer bij laten en wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

4 opmerkingen:

  1. het zijn prachtige kaarten Hanny, welkom terug in ons kikkerlandje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi allemaal.zweden lijkt me ook zo leuk.. mijn oom en tante zijn daar gaan wonen.. dus wie weet gaan we nog een keertje ;) welkom terug. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben.... kun je er weer ff tegen ;).
    Wat schitterende kaarten heb je gemaakt Hanny.... een lust voor het oog! Schitterende details weer!
    Een hele fijne dag gewenst.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.