donderdag 14 juli 2016

Geluk = Zijn wie je bent.


Hallo allemaal, hier ben ik weer. vandaag een kaart met de nieuwe bordermal van Marianne Design.... Ik moet er nog wel even weer inkomen zo na de vakantie.....Ik dacht hup na de vakantie weer aan de slag...maar heb nog niet veel inspiratie...maar ik ga toch maar door en zie wel wanneer de volle inspiratie weer terug is.

Dit zijn de gebruikte materialen.
Designpapier La Provence PK 9132
LR 0428 Border.
LR 0403 Varen.
LR 0226 Takje
LR 0388 Bloemen.
Tekst stempel EC 0163
Plaatje Matty MB 0158

Dit is het weer voor vandaag, iedereen weer bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.


4 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.