vrijdag 29 juli 2016

Zo schattig!!!!



Hallo allemaal, Ik heb vandaag twee kaarten gemaakt met de schattige beertjes van Marianne Design. Je kan twee verschillende beertjes maken met 1 mal.... hoe leuk is dat.... De kaart van de pandabeer heb ik bijna helemaal in het zwart wit gemaakt en de bruinebeer in het bruin en met het nieuwe Designpapier van augustus. Deze kaarten gaan natuurlijk weer mee naar de beurzen die eind augustus weer van start gaan.

Dit zijn de gebruikte materialen.
Col 1409 beertjes
LR 0329 vlaggetjes
LR 0360 gras
CR 1333 ovaaltje
Tekst stempel PL 1506 & 1508
Designpapier PK 9138 Canadion Fall
Design Folder DF 3428 Triangles.

Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. ahhhhhhh wat een schatjes mooie kaarten Hanny
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Hanny....leuk om met dezelfde mal zo'n verschil te krijgen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Hanny zijn echte lieve beertjes...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten. Echt super schattig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaartjes.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn inderdaad schatjes, allemaal leuk die beestjes. Ik heb vandaag de Teckel gekocht, ook al zo'n schatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn idd erg schattig en de kaarten zijn dan ook heel mooi
    gr Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.