zaterdag 6 augustus 2016

Dromen komen uit


Hallo allemaal, hier ben ik weer met een kaart. Vandaag heb ik de dreamcatcher gebruikt...ik heb al jaren een kleintje boven mijn bed hangen ....kregen van een kennis die wist dat ik altijd zo droom....maar ik denk dat hij wat aan de kleine kant is, ze zitten mij nog altijd na in mijn dromen....

Deze materialen heb ik gebruikt.
CR 1352 label ( basic shape )
CR 1373 dreamcatcher
LR 0425 bloemen ( Anja's label )
LR 0403 Tiny's ferns
LR 0192 leaves
Tekst stempel  CS 0975 dreams
JU 0949 maritime rope
CA 3103 pearls off white.

Dit is het weer voor vandaag,
Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Hanny....zo'n leuk modelletje.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Hanny. Het kraft combineert heel mooi met de kleurtjes en de dromenvanger komt er heel mooi op uit vind ik. De tekst past er top bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart met de dreamcatcher!
    Zoete dromen ....
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie qua kleuren en een prachtige dromenvanger!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Ik vind de tekststempel echt super.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Hanny! Wat leuk die dromenvanger! Iets voor ons Michelle :)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.