dinsdag 27 september 2016

Wat een beesten boel.


Hallo allemaal.

Hier eindelijk weer een kaart van mij. Ik weet het dat ik mijn blog een beetje uit het oog verlies.... maar helaas ik ben erg veel weg en soms maar twee dagen thuis en heb dan niet altijd zin om een kaart te maken. In oktober heb ik twee weken vrij en hoop dan weer wat kaarten te kunnen maken. Heb nog mooie nieuwe materialen liggen van Marianne Design waar ik graag mee aan de slag wil. Deze kaart is voor het Marianne inspiratie blog daar kan je de beschrijving ook vinden. Dit is het weer voor vandaag. Bedanktvoorhet bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Zeg maar rustig een gezellige beestenboel. Wat enige stempels Hanny!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige kaart, erg leuk al die vrolijke beesten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Je hebt het er maar druk mee, maar dit kaartje is weer super schattig. Succes met de beurzen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige beestenboel is het op je kaartje Hanny....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik naar dit schitterend kaartje kijk wordt ik goedgezind met al die vrolijke diertjes. Mooi gedaan!
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is prachtig. Leuk dat je al deze beestjes gecombineerd hebt.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.