maandag 24 oktober 2016

Kerst groetjes



Hallo allemaal. vandaag weer twee kaarten die voor de beurs zijn gemaakt. Ik ben lekker bezig.... heb er nog een paar klaar maar die laat ik jullie morgen zien. De kaart modellen heb ik met Dutchdobadoo mallen gemaakt. Het is eens weer wat anders dan vierkante kaarten. Ik moet altijd wel kijken welke modellen ik maak voor de beurzen.... ze moeten namelijk in de stand hangen en heb geen ruimte om ze ergens neer te zetten, De materialen zijn allemaal weer van Marianne Design en natuurlijk op de beurs van Tilburg (paperpassion) en de KreaDoe te koop.
Dit is het weer en tot een volgende keer

Groetjes Hanny.


4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten Hanny,
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Hanny, toch nog wat kunnen maken tussen de bedrijven door...hihihi
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, de drieluik is top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.