donderdag 10 november 2016

Nog 3 kaarten.



`
Hallo allemaal, hier ben ik weer.... deze drie kaarten zijn al mee geweest naar de Krea Doe maar hier op mijn blog niet laten zien. Ik heb vanmiddag een poosje op mijn hobbykamer gezeten..... maar er komt niets uit mijn handen. Ik ben zondagavond hoestend als een oude beer thuis gekomen....en zit hoestend s'nachts  op de rand van het bet....dus een beetje weinig slaap en al helemaal geen inspiratie. Nog twee beurzen te gaan en dan zit het er weer op voor dit jaar. Ik hoop dat mijn inspiratie dan weer terug is en weer volop nieuwe kaarten kan maken. Hier laat ik het dan ook bij voor vandaag.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Drie hele mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een prachtige en 2 mooie kaarten gemaakt Hanny.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker bezig geweest Hanny!
    Ze zijn prachtig geworden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten, die met de pinquins vind is top.
    Groetjes, Chantal s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kon niet naar de KreaDoe dus deze kaarten had ik nog niet gezien. De middelste is heel sfeervol en de pinguins zijn zo leuk. Snap dat alle die beurzen een uitputtingsslag is, nu hopelijk snel weer beter.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend dat je ziek van de Kreadoe bent gekomen hoop dat je je weer snel goed voelt. Je kaarten zijn prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 schitterende tafereeltjes! Maar wel jammer dat je ziekkies bent.. Beterschap Hanny en je inspiratie komt heus.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaartjes Hanny, en veel beterschap gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn jouw kaartjes weer superleuk
    geworden Hanny , véél beterschap gewenst .....
    van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.