vrijdag 2 december 2016

2 verjaardags kaarten.


Hallo allemaal, hier ben ik weer met 2 kaarten die ik voor de dames van de Marianne Design club heb gemaakt. Beide dames waren in november jarig. Het is ondertussen al december dus kan ze hier nu laten zien..... ze zijn aangekomen maar was vergeten mijn naam erop te zetten.... maar wel mijn postcode op de flop.....dus alles toch nog weer goed gekomen.


Ik heb weer mallen van Marianne Design gebruikt. Het zijn allemaal wat oudere mallen.Behalve de strik is van november.

Ik wens iedereen een fijne avond  en tot snel....de beurzen zitten er op voor dit jaar. Dus kan weer heerlijk aan de freubel.

Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke verjaardagskaart Hanny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn mooie kaartjes geworden Hanny...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zie maar 1 kaart Hanny maar wel een mooie vrolijke
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie er maar 1, maar prachtige kaart met mooie kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Hanny! Hele mooie kleurencombinaties en schitterende details weer!
    Je ziet het wel bij meer blog dat 'meer lezen'.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.