zondag 11 december 2016

Een kijkje in de kamer


Hallo allemaal, hier weer en kaart met het nieuwe raam van Marianne Design. Ik heb geprobeerd een huiskamertjes te maken, met poesjes die lekker warm binnen zitten bij de kerstboom en twee poesjes en een hondje die lekker buiten spelen.

Deze materialen heb ik gebruikt.
CR 1333 Basic ovaal
CR 1389 Raam
Col 1344 Franse katten
Col 1383 Kleine poesjes.
Col 1411 Mutsje van de hond.
LR 0136 Kerstboom
LR 0296 Lantaarnpaal
LR 0339 Hond
LR 0360 gras
PK 9142 Paperbloc Après ski

Dit is het dan weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekjes en tot een volgende keer

Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel erg gezellig uit Hanny....wat een leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bedoeling is goed gelukt.. heel gezellig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem superleuk Hanny!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje Hanny,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dit is ook leuk om met het raam te doen. Erg leuk met die katjes achter het raam. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.